3N, 1K

Cuma, Haziran 23, 2006

Bir tüketici hikayesi-devam

Hemen söylüyorum. Dün Shell'in çağrı merkezinden aradılar. Bana ulaşabilmeleri için bıraktığım cep telefonu numaramdan şikayetim üzerine arandım.
 
Konuyu incelediklerini ve bayilerinin bu şekilde davranmaması gerektiğini, ilgili satış müdürlerinin ve bölge sorumlusunun bizzat Yeniköy istasyonunun yetkilileri ile görüşerek kendilerini bu konuda uyardıklarını ve pankartın istasyondan indirildiğini ilettiler. Almış olduğum benzin tutarını sorduktan sonra kontör kampanyası dahilinde kullanabileceğim bir şifre verdiler.
 
Ben de müşteri hizmetleri yetkilisine Shell'in ilgi ve takibi için teşekkür ettim ve konunun 7,5dk'lık kontör olmadığını konunun tüketicinin enayi yerine konulması olduğunu ve bu türde Cin Ali'lik yapanların marka tarafından esaslı olarak cezalandırılması gerektiğini söyledim.
 
Dün sabah istasyonun önünden geçerken pankart kaldırılmıştı gerçekten ve istasyon sinek avlıyordu!
 
Sonuç, tüketici olarak hakkımızı aramalıyız, kendimizi enayi yerine koydurmamalıyız.
 
C. Bülent Büyükaycan
Çünkü sizin de söyleyecek sözünüz var!...

3 Comments:

  • bu davranışınızdan dolayı tebrik ederim.. kimsenin kimseyi kullanmaya hakkı yok! Bu düşüncesiz kendini akıllı zanneden tiplere hadlerini bildirmeliyiz...

    By Blogger Serkan, at Pazar, Haziran 25, 2006 2:06:00 ÖS  

  • Shell'e bravo. Sana da tabi Bülent'ciğim :-).

    Şirketlerin hata yapmanın değil, hatayı telefi etmemenin müşteri kaybettirdiğini anlamaları gerekiyor. Bunu anlayan şirketleri müşteri gönlündeki yeri farklı oluyor.

    By Blogger Serdar Öner, at Pazartesi, Haziran 26, 2006 10:18:00 ÖÖ  

  • bir çok kez yeniköy shell den alışveriş ettim ve gayet memnun kaldım ve hiçde sinek avladığını sanmıyorum oranın..

    By Anonymous Adsız, at Çarşamba, Mayıs 16, 2007 7:05:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home