3N, 1K

Çarşamba, Mayıs 24, 2006

Gedik Yapı Market'e Tebrikler

İnternet'te bir arama yaparken karşıma çıkan Gedik Gross Yapı Market'in sitesine gittim. İlk bakışta sayfaların tasarımı ve bir yapı market için online satış yaklaşımları oldukça başarılı idi. Sayfa içinde şöyle bir iki şeye bakmak için yaptığım tıklamanın ardından ekranımda bir online müşteri hizmetleri yetkilisinin yardım etmek istediğini belirten küçük bir pencere belirdi.

Ekranımdaki küçük pencerede "Müşteri hizmetleri yetklimizin online olarak size yardım etmesini istiyorsanız tıklayın" türünde bir ifade yazılıydı. Tıkladım ve o anda bir müşteri hizmetleri yetklisi bana ismi ve soyadı ile nasıl yardımcı olabileceğini sordu. Aradığım belli bir ürün vardı ve kendisine onu sordum. Online müşteri temsilcisi bana ürün ile ilgili bilgileri verdi. Son derece başarılı bir uygulama. Benim için de oldukça hoş bir deneyimdi. Uzun zamandır bu ve benzeri uygulamaların varlığını biliyor olmama rağmen bu türde bir tecrübeyi Türkiye'deki bir online satış sitesinde yaşamamıştım. Üstelik bunu bir online yapı markette yaşamak daha da enterasan geldi. Lafı çok fazla uzatmak istemiyorum, bilenler mutlaka biliyorlardır ama bilmeyenler için sitenin adresi
http://www.gedikgross.com.

Bu arada şunu belirtmek isterim ki siteden şu an itibariyle herhangi bir ürün siparişi vermiş, teslimat v.b. hizmet kalitelerini test etmiş değilim ancak gördüğüm kadarı o konuda sorun yaşanacak bir site gibi durmuyor. Tabii bu benim yorumum, sizlerin de düşüncelerini almak isterim doğrusu.

Bu arada şunu belirtmek isterim ki siteden şu an itibariyle herhangi bir ürün siparişi vermiş, teslimat v.b. hizmet kalitelerini test etmiş değilim ancak gördüğüm kadarı o konuda sorun yaşanacak bir site gibi durmuyor. Tabii bu benim yorumum, sizlerin de düşüncelerini almak isterim doğrusu.

C. Bülent Büyükaycan
http://cbulent.blogspot.com/
Çünkü sizin de söyleyecek sözünüz var!...


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home