3N, 1K

Perşembe, Ekim 20, 2005

Digiturk reklamında kafama takılan şey!

Digiturk'ün yeni reklamında bir şey fark ettim, belki siz de fark ettiniz, bilemiyorum.

Hani ünlülerin oturduğu bir koltuk var ya...koltuğun bir tarafına televizyon monte edilmiş, sırtınızı yaslayarak koltukta rahat rahat televizyon seyrediyorsunuz. Koltukta oturanların elinde de bir kumanda. Kumanda tabii ki Digiturk kumandası ve ünlüler kumandayı televizyona tutarak kanal değiştirdiklerini, televizyon değil Digiturk seyrettiklerini anlatıyorlar, ballandıra ballandıra.

Tabii ki reklamda ne denmek istediğini, espriyi v.s. her ne ise yapılmak istenen anlamadım değil ama benim anlayamadığım Digiturk kumandasını televizyona tutarak nasıl kanal değiştirildiği oldu? O kumandadan bende istiyorum, Sinan Çetin beni duyuyor mu acaba?

C. Bulent Büyükaycan
Çünkü sizin de söyleyecek sözünüz var!...

4 Comments:

  • Güzel bir ayrıntı yakalamışsınız.

    Özel tasarım koltuk ve 'ne söylemeye çalışıyor bu reklam' diye dikkat iki farklı yönde dağılınca; digiturk'u çalıştıran sistem nerde diye düşünmeye fırsat kalmıyor gibi ;)

    By Anonymous Adsız, at Cuma, Ekim 21, 2005 7:34:00 ÖS  

  • Bende aynı şeyi düşünmüştüm :)Fakat reklam çok güzel. Hakikatten aynı şeyi gösteren Tv'lerde biz bıktık. Ama bıkmayan bir kitle var. Bu kitleyi kavga, döğüş, göbek havası ile uyutmak çok kolay olsa gerek. Demokrasinin cilvesi seçimlerde iktidarları bu kitleler belirliyor..
    İyi ki Digiturk var.

    Konuyla alakalı değil ama Digiturk ile ilgili bir tespitimi belirtmek isterim. Moviemax'de Türkçe seyredilen filmlerdeki çeviri ile Moviemax 2'de Türkçe alt yazı ile syredilen aynı filmin çevirilerinde farklılar olduğu bir filmde dikkatimi çekti. Meg Ryan'ın Boks Menejeri olduğu bir filmde tespit ettim bu durumu. Dublaj'ın çevirisini yapan kişi ile alt yazı çevirisini yapan kişi herhalde farklı. Dublaj'da anlamlar biraz çarptırılmıştı. Acaba her filmde bu durum varmıdır?

    By Blogger Murat Buyurgan, at Cumartesi, Ocak 07, 2006 7:28:00 ÖS  

  • çok zekice tebrik ederim.

    By Anonymous Adsız, at Cumartesi, Ocak 14, 2006 4:28:00 ÖS  

  • televizyonun tam üzerin monteli bi alıcı var onun sayesinde değiştirliyor kanal

    By Anonymous Adsız, at Cumartesi, Mart 08, 2008 3:10:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home