3N, 1K

Cuma, Ekim 07, 2005

Garanti'den ne bekliyorum?

Internet bankacılığı başladığından bu yana Garanti'yi kullanıyorum ve son derece memnunum. İki farklı bankanın daha internet bankacılığını kullanıyorum ve onları da çok iyi biliyorum. O nedenle de rakipleri ile kıyaslama konusuna girmek dahi istemiyorum.

Gara
nti'yi sıklıkla kullanıyorum, son derece başarılılar, yenilikçi uygulamalarla kendilerini geliştiriyorlar da ancak benim istediğim uygulama hala yok.
Garanti şöyle birşey yapsa: Şifremi de yazdıktan sonra açılan ilk sayfada hesaplarımla ilgili -sayfaya son girdiğimden bu yana- gerçekleşen işlemleri listeleyerek hesap bilgilerimi son hali ile bana verse, mesala...

Böylelikle, hesabıma para mı yatmış, ödeme talimatlarımdan ISKI'ye 30milyon mu ödenmiş, kredi kartı ödemem mi otomatik olarak hesabımdan çekilmiş, tüm bunların sonunda hesabımın durumu ne olmuş? anında görebilsem.

Sanki süper bir uygulama olur gibi geliyor. Çok zor birşey mi istiyorum acaba?

C. Bulent Büyükaycan
Çünkü sizin de söyleyecek sözünüz var!...

11 Comments:

  • merhaba bülent,
    öncelikle çok keyifli bir işe başlamışsın, blogun hayırlı uğurlu olsun.

    garanti internet şubesi ile ilgili benim de bir önerim olacak. umuyorum senin aracılığın ile yetkililere ulaşır.

    maaş hesabımız, elma hesabı ya. ben hiçbir zaman bir ayda ne kadar kazandığımı göremiyorum. bunu da en azından her ay sonunda o bilgilere ekleseler, kazancımızı görür mutlu oluruz.

    sevgiler,
    didem

    By Anonymous Adsız, at Cuma, Ekim 07, 2005 4:02:00 ÖS  

  • Bir de çok önemli bir eksik var. Eğer herhangi bir kredi kartınızı iptal ederseniz, bu kartla ilgili bütün eski bilgiler (ekstreler vb.) de yok oluyor.

    By Blogger Serdar Öner, at Cuma, Ekim 07, 2005 5:55:00 ÖS  

  • elma hesabi olayindan bende cok muzdaribim. defalarca şikayetimi ilettim ama bir gelişme olmadı.
    Maaşımızın yattığı hesabımız elma hesabı o hesabım üzerinde de günlük bakiye bildirimi hizmetini kullanıyorum garanti'nin.
    her aksam bana hesabımın son bakiyesi email ile geliyor ve her zaman 150 -200 ytl araqsı geliyor. yani eger bir hesabınız elma ise garantinin guzel bir hizmeti olan bakiye bildirimi kullanılmaz bir hizmet haline geliyor. halbuki hesabı elma türündeki hesaplar icin hesap bakiyelerinin otomatikman fondaki parada hesaplanarak gonderilmesi gerekir.

    Veya en azından gunluk fondaki bakiyenizin de email ile gonderilebilmesi lazım.
    her seyi email ile gunluk haftalık vs gonderiyorlarda bir bu elma'daki parayı goremiyoruz. :(

    nesim

    By Anonymous Adsız, at Salı, Ekim 18, 2005 6:16:00 ÖS  

  • maaşımız yatı ama maaşımın sadece yarısını çektim diğer yarısınıda çekemedim çümkü elma bakiyesinde maaşımın yarısı var ama birtürlü çekemiyorum atm diyorki sadece şu kadar çeke bilirsiniz diyor yani bu nedemektir.

    By Anonymous Adsız, at Pazar, Mart 16, 2008 1:59:00 ÖÖ  

  • MERHABA ŞANS ESERİ BULDUM BLOĞUNUZU .
    aynı problemi yaşıyorum garanti ELMA HeSABI al kız ver papazı yapıyor ama bana getirisi nedir anlamıyorum. artıda mıyım ekside miyim ?

    By Anonymous Adsız, at Cuma, Ekim 10, 2008 11:25:00 ÖÖ  

  • Selamlar..Elma hesabını ben de kullanıyorum ancak kullanılabilir bakiye ve elma bakiyesi arasındaki fark nedir bilmiyorum. Elma bakiyesinin avantajları ve dezavantajları neler ? Bilgilendirebilirseniz memnun olurum.

    By Anonymous Adsız, at Cumartesi, Kasım 28, 2009 2:12:00 ÖS  

  • Elma Hesabı mevcut bakiyenizin belli bir kısmına bloke koyuyor, tam olarak ne oranda olduğunu şu an hatırlamıyorum ama tutarla ilişki bir oranda olduğunu biliyorum.

    O nedenle kullanılabilir bakiye ve hesap bakiyesi diye iki ayrı bakiye bilgisi veriyor. Bloke olan rakamı kullanamıyorsunuz.

    By Blogger simonsaint, at Pazartesi, Kasım 30, 2009 11:49:00 ÖS  

  • garanti bankasının ta am... ko.. öyle banka olmaz olsun.

    By Anonymous Adsız, at Salı, Aralık 15, 2009 8:17:00 ÖS  

  • Maaşım garanti bankasına yatıyor ve paracard ile maaşımı çekiyorum.

    Şimdi hesabıma baktığımda maaş haricinde kullanılabilir bakiye olarak görünen tutar var.


    Ben bu tutarı istesem çekebilir miyim ? Diyelim ki çektim, maaşım yattığında bu tutar otomatik olarak hesabımdan düşecek sanırım, peki artı olarak faiz öder miyim ? Ödersem ne kadar faiz öderim ?

    Konu hakkında bilgisi olanlardan yardım rica ediyorum.

    şimdi benm hesabımda -193 lira olarak bişey gözükyo ben iştende cıktım bu parayı bida para yatmaz nasıl olcak borçlumuyum bn bankaya bu durumda

    By Anonymous Adsız, at Cumartesi, Ocak 09, 2010 10:48:00 ÖS  

  • Elma hesabını bende bir süredir kullanıyorum. Ne komikmişim birtek bu hesaptan bişey anlamayanın ben olduğumu düşündüm. Hatta birilerinin para bile kazandığını düşünerek sinir dahi olmuştum:) Utanıyourm itiraf ediyorum.
    Ancak elma hesabında sanırım böyle çok bi liralar olduğunda az bir kar ediniliyor. Çünkü ettiğin 1,2 kuruş (kuruş derken laf gelişi olan değil. Gerçek anlamda kuruşlar bunlar)o da stopaja gidiyor. Yani devlet baba firma sahiplerinin zaten her kazandığı 1 tl nin 0,45 tl sini alıyor çalışanını da bir rahat bırakmıyor diyerek onlarada sesleneyim fırsat bu:).Ama yukarda denilenler gibi bir kar durumu yok banka parayı kazanıyor bizede 0,02 tl filan veriyor HER AY :S galiba kendisi terk edeceğim.

    By Anonymous Özden, at Cuma, Ekim 22, 2010 2:13:00 ÖS  

  • bu fon işi tanesi 66,5 tl olan fonlardan hesabınızdaki parayı kullanarak alıyor.bi süresi var osüre içi,ndede satıyor.bakiye=hesabınızdakipara-elma fonlarınız kullanılabilir bakiye ise hesabınızdaki tüm para yani kullanılabilir bakiye=bakiye+elma fonlarınız hesabınızdaki para kulanılabilir bakiye yazandır bu anlattıklarımı hesabımdan inceleyip buldum sizde inceleyip olayı anlayabiriz ama bu elma fonundan faiz getirisi nedir onu anlaymadım çünkü hiçbir artış yoktu

    By Anonymous Adsız, at Çarşamba, Kasım 24, 2010 10:20:00 ÖS  

Yorum Gönder

<< Home