3N, 1K

Salı, Ekim 11, 2005

Cep manya!

Cep telefonu kullanımı değil bu manya! Cep telefonu satınalma manyası!

Öyle enterasanlıklarla karşılaşıyorum ki inanmakta güçlük çekiyorum. Neye inanamıyorum, insanların üstlerine başlarına alacak paraları yokken tonlarca parayı, piyasaya yeni çıkmış, son model telefonlara yatırmalarına inanamıyorum. Bu nasıl bir şeydir, gelişmekte olan bir ülke olmamız mıdır neden? Gösteriş midir? Üstünde başında yokken pahalı telefon kullanıyor olmak ne gibi bir sınıf atlatır insana? Üstünde başında olsa da, sadece arama özelliği dışında hiçbir özelliğini bilmiyor ve kullanmıyorsan o telefonu almanın nasıl bir anlamı ve manası olabilir?

Sorular bu şekilde uzayıp gidiyor kafamda ve tabii ki de bazılarının cevaplarını biliyor ya da tahmin edebiliyorum, ancak bu olacak iş midir? Bu AB'ye girmek bizi bu gibi dertlerden kurtaracak mıdır, mesela?

Yabancılarda durum nedir bilemiyorum ama kesin olan bir şey var ki, bu işten en karlı çıkanlar bizim gibi ülkelere telefon satanlardır.

Hani bir laf vardır ya, "Ayranı yok içmeye, tahtırevan ile gider ........." sanırım bu bizim durumumuza cuk oturuyor.

C. Bulent Büyükaycan
Çünkü sizin de söyleyecek sözünüz var!...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home